Helgen

Helgen har varit kanon, började med lagfest i fredags.. Många goa skratt fick
man av alla dessa roliga lekar, Tack alla!

Lördagen började med fotboll, Emil Carros lillebror spelade..
Dom vann precis, *duktigt*
Efter det blev det lite fika hos deras Farmor o Farfar, trevligt och mkt god glass:)
Sen väntade Emma, Tessan och Elin på sultans för att säga hej då till Carro
och lämna lite presenter som vi fixat, tror det uppskattades massor *bra*
Kvällen spenderades med Sanna, Fredrik och lille Isac.. Bra dag med andra ord!

Söndag och det stora derbyt, Valla-Floda.. Vinst till oss efter en så där insats från
min sida, men alla de andra slet och kämpade som bara den..
Carro min underbara vän var outstanding, hon gjorde allt rätt och bara slet som
ett djur.. Kul eftersom det var hennes sista match för säsongen.

Nu ska jag snart hämta upp brodern min och sedan bär det av till IP
för att kika på Vingåker- Torshälla.. Hoppas för vinst!!

Tack miss C för en super helg som alltid.. Du är bäst, kan inte ha en bättre vän än dig..
Hur ska jag klara mig, du kommer inte att finnas i grannstan utan fler mil bort...
Konstigt, men jag är såååå stolt över dig att du har tagit steget.. <3

/Lu

   I love soccer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0