Just nu...

Rullar tårarna nerför mina kinder, har precis sagt hej då till min allra allra bästa vän!

Dagen med stort D har kommit, å det är dags för henne att imorgon packa bilen och
fara upp till sthlm Arlanda och sedan vidare till Bryssel. Där hon ska vara Au-pair..

Det var väldigt jobbigt att säga hejdå, ville bara be henne stanna kvar...
Men samtidigt är jag så otroligt stolt och glad att hon har tagit steget, det är nu dags
för ännu ett äventyr.. En utmaning, hon lämnar tryggheten och åker mot nya mål,
erfarenheter..
Hon kommer att klara det utan problem, det är så lätt att tycka om henne.
Hon är så ödmjuk och har en sådan härlig personlighet att det inte går att tycka
något annat än bra om henne...
Men ack vad jag kommer att sakna dig min allra bästaste Carro, du är ju min stora
trygghet, du vet hur jag mår utan att fråga, du finns alltid där.. Kommer med så
kloka råd och förslag!!!!
Se till att vara rädd om dig, å ha riktigt roligt medans du är borta.. Det är ju bara 3 månader
till att börja med, jag måste intala mig det.....
 
I love u my best friend!!!!!
      //Lu


Kommentarer
Postat av: Miss C

Det finns ingen som du min älskade vän, vi får telepatigråta idag. För hur spännande det än ska bli kan jag inte låta bli att vara ledsen..
Löv u too,
Puss o kramar till universums ände o tillbaka

2007-09-17 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0