Helt tom..

Uppdateringen är ett faktum, men svårt att uppdatera när man inte finner några ord om vad man ska skriva..

En sak kan jag ju berätta, att jag nu har varit på Kolmården för första gången i mitt liv, raringarna som tog med mig var Carro o Pia.. Det tackar jag för, hade väldans trevligt!!!!

Annars är det mest jobb jobb jobb, har också cyklat till jobbet nu, 2,5 mil är det.. Hade aldrig kunnat drömma om att det är så otroligt mkt motvind vägen mellan Katrineholm-Vingåker, får inte ens fart i nerförsbackarna :/

Idag är jag genomförkyld så jag spenderar mesta tiden i soffan under täcket, orkar ingenting och det är frustrerande nu när jag hade en två och en halv dag ledighet att se fram emot.. Jäkla skit, men men alvedonen gör susen och kanske känner jag mig bättre imorgon! *Hoppas*

Botten är nådd....

Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

kolmården, dom säger att jag har varit där, men vet inte om det själv, så måste ha varit himla liten då!



motvinden är för att du cyklar så fort...! oavsett hur mycket det blåser så cyklar du fortare, därför det känns som motvind! =P



Hoppas det är bättre imorgon! =)

2008-07-02 @ 00:19:18
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0