Lördag

Å en dag ledig, höll på att bli inbeordrad men slapp det... *nice*

Så istället blev det en lunch och ett par timmars långt tjatter med Mia, kanon mysigt och alldeles för länge sen vi sågs.. Får försöka bättra oss på det!!!

Annars tar jag det bara lugnt, får feber bara jag rör mig så det har varit en dag i stillhet.. Lyssnat på musik, läst min braiga bok och fått superb käk av mor o far....

Imorgon blir det jobb hela dagen, börjar 07 och slutar 21.15 sen tillbaks till staden och lyan... Så blir man ensam igen,
har varit skönt med gott sällskap i helgen....

Inget mer att förtälja, på återseende!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Jobbar du så länge idag?! tänkte säga att vi kunde träffas när du kom hem, men sen slog det mig att jag börjar jobba 7 imorgon! undrar hur pigg jag kommer vara då?! :P speciellt med tanke på hur pigg jag är nu...!

Kramar

2008-07-06 @ 14:35:23
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0