Sjuker

Fortfarande är jag sjuk, hostar och snorar om vartannat skitjobbigt är det eftersom jag inte riktigt får sova om nätterna.
Men lilla raringen Emma kom med filmer och lite karra lite mig förut, det var gulligt.. Hon är för omtänksam!!!

Annars har jag förlorat fotfästet lite och tappar all kontroll, vilket är lite smått läskigt. Önskar att allt bara kunde vara som förut, men det går inte. Man kan inte ta tillbaks saker man gjort, sagt! Å kanske vill jag det inte heller, kanske tyckte jag om hur det var då...

Hoppas på att kunna flytta, frågan är bara när och vart, vill se något annat å det är nuuuuuu!!!!

Ciao så länge....

Kommentarer
Postat av: Frida

Se något annat?! i vilken utsträckning då? en annan stad, ett annat land? =)

2008-07-02 @ 23:07:52
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0