Tredje Natten..

Ja så är det, tredje natten nu som jag inte kan sova.. Bara ligger vaken, vänder och vrider.. Börjar känna mig lite lagom matt i kroppen nu, på dagarna går jag som en zombie.. Försöker lägga mig och sova lite middag, men det går inte för då kommer tankarna igen..

Varför ska man grubbla så otroligt mkt, är det inte bättre att bara släppa allt och gå vidare??

Ska jobba idag, men börjar inte förrän 16, å tur är väl det. Kanske kan jag få ett par timmars sömn innan dess, kanske inte.. Det får vi se antar jag, min skithosta vill inte heller ge med sig.. Ont i bröstet som få nu, jädra förkylning...!!!!!

Jag saknar dig så oerhört!!!!!

Stolt, Jag?? ICKE!!!!!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0