Vissa dagar..

Känns allting mkt tyngre och jobbigare än andra dagar, å denna vecka har varit en sådan..
Men jag är lyckligt lottad med att ha en underbar och speciell vän, som alltid finns vid min
sida och lättar upp...
Tack snälla rara du för all hjälp och för att du står ut med att lyssna!!!! <3

Annars har jag, Carro och Frida idag varit på landskamp i Örebro.. Sverige vs Italien!!
Matchen i sig var ganska tråkig, kom inte direkt till några avslut och domarn kan jag tycka
förstörde lite... Svenskorna kan ju inte rå för att Italienskorna är klena i kroppen
och inte orkar stå emot lite närkamper...
Svenskorna lyckades iallafall att göra mål i sista sekunden och då menar jag verkligen sista
sekunden, det var kul och vilket jubel det blev :)

Nu är det dax för sängen!!!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0