22 April 2010

Å idag har det varit riktigt skitväder, jag blir så less!!! Har varit vovvevakt åt kära Trombis, gick två skapligt långa promenixar.. Det var skönt även fast det var kallt, var riktigt frusen när jag kom hem! Hade Carro över på en kaffe, så skönt å bara sitta å tjattra bort nån timme sådär.. Gick också och fixade tågbiljetterna till huvudstaden till på lördag, bondtöserna ska lämna tryggheten mot stressen där uppe.. Ska bli så oerhört skoj och skönt att få byta miljö och sen något annat + att det var bra länge sen min bästa vän och jag gjorde något ihop.. Nu på kvällskvisten har jag å min redan nämnda bästa vän slöat framför tv:n, när hon får hem tjattrade jag lite med mamsen.. Hon har precis erkänt att hon är popcornist, hahaha!!! Uscha, det kliar under foten bäst att sluta!!!
På återseende........Ska måla stora solar på mina fönster!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kan du måla stora, gula solar på mina fönster med? :)

2010-04-22 @ 21:12:13
URL: http://gladamej.blogg.se/
Postat av: Hanna

Självklart tösen!

2010-04-22 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0