Ännu en resa..

Återigen är jag på resande fot, har varit hemma i lite mer än 2 veckor och nu bär det av till de Norrländska skogarna för lite mys och trevligheter med släkt och vänner. Denna gång är färdmedlet tåg och inte cykel ;) Haha!
Kommer att bo hos min kusin Anders med familj, ska bli jättekul och speciellt då jag verkar vara efterlängtad av kidsen.. Så det blir att spendera några dagar där samtidigt som jag ska umgås så mycket jag bara kan med farmor och farfar, kanske laga någe gott att äta åt dom..
Efter några dagar i Vindeln kommer jag att styra kosan mot en liten by vars namn jag ej kommer ihåg, men utanför Umeå ligger den ialla fall och det är dit min kära vän Viktoria med familj har flyttat. Ska bli så oerhört roligt att få träffa deras nytillskott som lyssnar till namnet Mira och som jag har sett på bilderna är en bedårande liten tösabit, 4 månader är hon nu så det kommer bli bebis gos för hela slanten..
Nu blir det att luta sig tillbaks i stolen och slå på en film på datorn och hoppas att tiden går superfort :)

På återskrivande...

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Är övertygad om att du haft en underbar vistelse uppe i norr och släkt och vänner va glada över att få träffa dig. Denna gång va nog inte färden upp lika ansträngande :p
Välkommen hem igen. Undra va nästa färd blir!?. Hihi ;)
Skickar över skor kram till dig <3

2012-11-30 @ 19:59:09
URL: http://missthure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0