Helgen

image26
Hela helgen har varit en enda stor fest!
Fredagen började med att hela familjen for iväg mot Örebro för
lite shopping, det var mkt trevligt att göra något tillsammans allihop.
Sen blev det skjuts in till staden för att umgås med Carro, på vägen
dit åker pappa på fortkörningsböter.. Ooops!

Vid 18 tiden kommer Anna och plockar upp oss och vi rattar
mot sköldinge där vi ska på middag och förfest hos Fia,
hon fyller ju på torsdag så det blev kombinerad födelsedagsfest
och förfest. God mat, god dryck och kanon sällskap,
det kan ju inte bli så mycket bättre.
Senare under kvällen anlände Tessan också..
Barbados på Safiren efter middagen, dans och ännu mera
god dryck...

Lördagen var det så dax, för avslutning och summering av
säsongen med laget hemma hos Mia för att sedan
gå på storfest anordnat av Frida med mat, liveband och mer
därtill..
Allt var kanon, vilket drag det var....
Länge sen jag hade sååå skoj när jag festade..
Sen att min alldeles bästa vän var med också gör ju
inte saken sämre :)
Å alla andra otroligt goda vänner också förstås,
dem får man ju inte heller glömma..

Söndagen vaknade vi ganska så tidigt, käkade lite frulle
och efter det for vi ut till Valla för att kika på lite innebvandy.
Pia var gullig och skjutsade oss, rart!
Sen fick Carro och jag för oss såklart att vi skulle var lite
hurtiga, så vi gick tillbaks till la stada från Valla.
Det tog lite tid, men vad gjorde det.. Vi hann ju med att prata
om massor med olika saker, å flumma och vara så knasigt
tokiga som vi faktiskt är!
Vi är ju som sagt lite fem femmiga *haha*

Nu sitter jag åter i Vingåkra med feber och hosta,
inte så skoj men det fungerar ändå.
Blir så rart ompysslad av lilla mamsen så det går
ingen nöd på mig inte!

Tack vänner för en underbar helg!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gå tillbaka till stan från Valla!? är det riktigt friskt? Verkar som ni har haft en bra helg...! =D

2007-11-11 @ 22:22:49
URL: http://www.gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0