25/9-07

Är precis hemkommen efter att ha varit på en liten roadtrip till Arland, Frida och jag startade
kl 08.00 för att hämta Carro.. :)
Resan gick toppen, å vi körde inte fel en ända gång.. Ha ha, vad kan då detta bero på??
Mycket flummande blev det på flygplatsen, tänk att det finns så otroligt många orginal
som verkligen förgyller ens vardag..
Sen kom hon, blev väldans glad över att se henne.. Frida och jag hade gjort en egen
blomma och hade ett litet litet paket med oss, Carro blev så glad och rörd att hon
mitt i allt virrvarr tappade bort plånboken..
Så det blev många samtal ringda under hemfärden, spärra kort hit och dit.. Men så hade Emil
fått ett samtal om att dom hittat den, så nu är allt lugna puckar igen..

Skönt att du är hemma igen, har inte varit borta så lång tid men jag har ändå saknat dig massor!!!

Kanske blir allt bra snart, hoppas.....

Kommentarer
Postat av: Frida

Åkte vi inte fel? inte mer än en gång iaf...! å då fick vi ju bara åka 1,5 mil innan vi kunde vända...! men det räknas inte, det ingick i turen! =P Tack för idag! PussKram

2007-09-25 @ 21:56:27
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0