Helgen

Har varit kanon bra, åkte bussen in till Carro på fredagen.. Skulle stanna till söndag eftersom
vi har match och det är onödigt att åka fram och tillbaks, dyrt är det oxå..
Vi käkade kinamat, kikade på den sämsta filmen någonsin.. Frida var med, mycket trevligt..
Carro var sjuk och jag var väl inte sådär super frisk heller, hostar som aldrig förr..
Så vi tog det väldigt lugnt!

Lördagen tog vi på oss regnkläder och gav oss ut i regnrusket för att åka till valla
och titta på Emil när han spelade match, det gick riktigt bra och dom vann...
Det var så skönt att vara ute så vi ringde Frida och frågade om hon skulle med o kika på
Vallas herrar som spelade mot kaik borta, hon nappade på förslaget..
Vilket Kim också gjort för den delen, så där satt vi och såg på aptråkig fotboll.. Men men
frisk luft fick vi ju iallafall...
Gick tillbaks hem, beställde lite grekisk mat vilket var gudomligt smarrigt.. Slappade lite,
Carro la slinger i mitt hår.. Medans jag satt och försökte lära mig en mycket bra sång,
kan den helt utantill nu, underbart.. Jag tror jag blivit frälst :)

Vaknade idag med sveriges hosta, kände mig inte sådär super pigg.
Men ville ändå vara med och spela matchen, vilket var ganska bra tror jag för
det gick hyffsat bra för att vara sjuk.. 1 mål och ett par målpass är ju inte så dåligt,
Carro fick också göra mål, det var kul.. 5-2 vann vi med, vi jobbade på bra och visade hjärta!!!

Nu sitter jag här med huvuddunk och halsont och feber, men är lycklig ändå...
Tacksam för att jag har en så otroligt go och rar bästa vän, det är få förunnat....!!!!!
Tack för i helgen vännen!
image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0