Jaha ja...

Då var man hemma i Vingåkra igen, efter att ha spenderat hela helgen i Kattne..
Har haft en mycket bra minisemester, så tack alla som har sett till å sysselsätta
mig det har varit väldans trevligt..

Nu ska jag plocka och rensa på mina kläder, sen blir det till att vila en stund innan
jobbet. Hoppas denna natt blir lugnare än den förra... *håller tummarna*

Om två dagar kommer du min vän hem *JIPPI*

Solsken idag!

Idag har Jag å Emma roat oss med att prova groteska och asfula kläder på Åhlens,
blev en hel del skrattandes faktiskt :)
Hittade värsta outfiten, tänkte ha det på mitt bröllop den dagen jag gifter mig :)
Började med att vi åt frulle på sultans, svårt att gissa *Nej, för vi kan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0