......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Onsdag, å en jävla skitdag!
Det har gått åt helvet hela dagen, vet inte varför utan det har bara
skitit sig.
Slagit sönder ett par tallrikar, klivit i skurhinken, tappat tvättskålarna osv.
Kan man verkligen göra mer tokigt????????
Jo just det, tappade ut alla rendiskade bestick på ett riktigt skitigt golv..... Bahhhhhhhhhhhh
Tror jag ska lägga mig i sängen och dra det otroligt sköna täcket över mig
och bara låtsas att jag drömt om denna dag...

Hm..... Det låter bra det, de ska jag göra!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hanna-Panna! Det låter inge vidare! Men Idag blir det en bättre dag! För värre kan det väl knappast bli!? Puss

2008-01-31 @ 13:50:55
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0