Söndag 25/5

Sitter här med aningens tunga ögonlock, sov längre än vad jag brukar göra.. Vilket var väldigt skönt och antagligen välbehövligt efter två dagar med väldigt sena nätter och diverse drycker!
Fredagen spenderades med arbetskamrater på bowlinghallen i vingåker, tacos buffé och ett massa dansande och bowlande blev det.. Var nog ganska så salongsberusad, trodde ett tag att min kära far som stod för skjutsen till mitt hem skulle stanna bilen, kasta ut mig och säga: Nu får du gå hem!! hahaha... Men det gjorde han inte <3

Lördagen så stod det sminkparty och 25-års fest på schemat, sminkpartyt var trevligt.. Man skulle dock behöva vara miljonärska, för man vill verkligen ha allt som visas.. Handlade lite iaf och är väldigt nöjd!
Sen bar det vidare till Malmköping, Pia var gullig att skjutsa dit oss, jag tackar och bugar för det.. Honken hade ordnat och donat så fint, å det visade sig bli en enormt trevlig och rolig tillställning..
Å när det kommer till att göra bort sig så är jag ganska så bra på det, ordnade kvällens kommentar:
- Fan den här skeden är så grov att jag tror jag spyr!!!!
Får tacka Fias brorsa Mange också för att han ställde upp och hämtade oss, mkt rart! Tackar!!!!!!

Idag är det match, kanske årets viktigaste match.. Valla-Floda!!!! Gissa om jag är laddad, det kan inte bli bättre.. Snart kommer min bästa C och ska mata magen med lite lunch inför matchen, sen blir det till att ladda ihop...

På återsseende! /Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

Ni körde över Floda med ett spel jag inte har sett tidigare! Kanon helt enkelt! Mör i kroppen kommer du vara, men det ska man också vara...! =) Du spelade asbra! =) PussKram

2008-05-25 @ 21:13:32
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0