Lyxtorsdag!

Vilken strålande start på denna dag, vid 07.30 mötte jag upp Cicci o Jossan vid entrén på statt. Det var dax för frukostbuffé och en massa tjatter, ack så trevligt det var och oj så mätter jag blev.. Det gör jag mer än gärna om!
Nu blir det till att ta tag i mina dammbufflar som just nu regerar i hela lyan, å då bor jag ändå inte stort men dom har så lätt att föröka sig på nått konstigt sätt.. Men nu ska det sakta men säkert utrotas.. Sen blir det till att promenera och vara hurtig med miss Carro, kaffe hinns nog också med *mums*
Ikväll blir det volleyboll hoppas jag, om det nu är rätt dag och att jag kan få tag i rätt tid.. Har ju haft lite småproblem med dagarna på sistone, åkte till vingåker i tisdags i tron på att jag skulle gå på utbildning. Men ack vad fel jag hade, det stod inte tisdag utan torsdag så det var bara att glatt sätta sig på bussen och åka hem igen.. Lite smått förbaskad på mig själv får jag erkänna att jag blev, hur glömsk och allmänt förvirrad får man vara...???!!!!!  Nehe, bufflarna var det ja!!!

Tack o hej // xoxo Lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0