Strålande!

Dagen började kanon med en trevlig lunch med Cicci, alltid lika trevligt att umgås med henne! Efter lunchen var det dax med lite fixa o dona i lyan, så nu har jag bakat matbröd, städat, och lagat mat. Tycker att jag har varit väldigt effektiv och duktig måste jag erkänna, har tjattrat med bror min en stund också.. Nu ska jag snart åka till jobbet, har ingen större lust med det.. Känner mig lite trött, hoppas jag kommer in i sovandet snart... Annars får jag börja fundera på att gå tillbaks på dan, men jag vill inte det.. Bara ryser när jag tänker på vart jag då kommer att bli placerad, nej hua.. Stå ut!!!!
Är så stolt och glad för min bästa vän, äntligen lite medgång!!!!! GRATTIS GRATTIS!!!!!

Det var allt för denna gång// xoxo Lu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0