Skriver sällan här..

Men ibland så händer det, har inte så mycket att förtälja mer än att jag har jobbat ca 12 dagar i sträck och är helt väck i skallen.. Längtar till Onsdag för då är det shopping med min Caroline efter jobbet och sen till torsdag då jag är helt ledig och ska fixa iordning barret.. Så härligt underbart ska de bli!!!

Jo sörru, nu är det dax för kudden och bingen jobb imöra igen.. *suckar*

//H

Glömde ju berätta att jag kommer få jobba natt från och med 1 mars... Å det känns väl bra!! Eller???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjing. Är bara bra med mig. Själv.? Låten heter om du rör mig dör jag. I love it. Om du klickar på länken "underbara" i det inlägget så ploppar den upp på youtube ;)

2009-02-09 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0