Mitt strålande humör!

Även fast det är skiftande väder, lite småkallt, jag är fortfarande sjukskriven och har egentligen inte så mycket att göra om dagarna så är mitt humör alldeles jätteglatt! Vilket jag tycker är strålande :) Idag blev det också ännu bättre eftersom jag nu fått tid till MR, så äntligen händer det något... Imorse hade jag också sällskap, lilla Trombis prinsen var här och ni ska veta vad mysig han är! Efter det har det lunchats lite, väldigt trevligt och väldigt länge.. Hoppas att göra det snart igen *hihi* Igår hade jag Carro o Cicci här på middag, kyckling gjord i stekpåse blev det.. Helt okej, men såsen lyckades jag inte med vilket grämer mig, men men bättre lycka nästa gång på det.. Haha, idag har jag misslyckats med en sockerkaka också, att det ska vara så svårt att göra det enklaste bakverket utav alla.. Iallafall enligt min kära mor som tyckte att jag var ganska så dålig på det, men skam den som ger sig. Imorgon blir det till att göra 2 st, å de ska banne mig lyckas..

Imorgon är det FREDAG! Vilket innebär, mat, vin och trevligt sällskap på storgatan och efter det svänga sina lurviga på öltältet kanske... LOVELY!

My life is superb <3

xoxo/ H

Kommentarer
Postat av: Frida

När har du fått tid till MR?!

2009-06-04 @ 22:55:33
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0