Jaha gott folk!

Det blev till att jobba natten som va, allt flöt på hur smidigt som helst så jag ska inte klaga. Imorse när jag kom till staden så möttes jag upp av Tromb och Clas, så har varit vovvevakt och sovit.. Har haft Carro här på lite kaffe för att sedan göra hemmagjorda pannbiffar, vilka blev utsökta. Vem vet det kanske blir en kock av mig också.. Hm?!!
Nu ska jag snart fixa till mig för att sedan ta bussen till Vingåker å ännu en natts jobb, ska dock kvista förbi min underbara vän med lite varm choklad så kommer hon garanterat vara på bra humör sen!! :)

Å vad händer imorgon då, jojomensan det ska jag förtälja.. Ja självklart ska jag börja med att sova lite efter att jag slängt i en maskin tvätt, men kl 13.00 är det dax att masa mig iväg för att kika på en annan lägenhet.. Å vad jag håller alla mina tummar på att den är fräsch och kan falla mig i smaken, den är iaf 6 kvm större, har sovalkov + att den har balkong..Det skulle vara så skönt nu till sommaren att kunna sitta ute och njuta av morgonkaffet och höra fåglarna kvittra, men men vi får väl la se hur det blir med den saken, jag lär förtälja hur det blir på denna sida!

Så mot jobbet var det ja.... Sköt er! xoxo//Lu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va spännande! =)

Längtar till en balkong jag med!

Hoppas det går bra på jobbet i natt!

2009-03-31 @ 22:49:27
Postat av: Frida

Va spännande! =)

Längtar till en balkong jag med!

Hoppas det går bra på jobbet i natt!

2009-03-31 @ 22:50:02
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0