Kärlek på hög nivå...

Sann historia
En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du ett maraton med mig?"
Pappan svarar: "Ja"
och de springer sitt första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du ett till maraton med mig?"
och pappan svarar igen "ja, min son".

En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?"(4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning.)
Och pappan svarar igen "Ja".

http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY


vackrare klipp och far o son relation får man leta efter, Sonen gör allt för sin pappa!
Å pappan gör allt för sin son på sitt sätt, tillsammans klarar de av att delta i Iron man! :)

wow, tårarna flödar just nu!!!

Ps, detta inlägg hittade jag på en annan sida, men som många andra tycker
jag det är värt att sprida detta underbara klipp och historia vidare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0