Tisdag = Nattjobb

Japp så är det, går på ikväll kl 21 och slutar 06.50...
Men innan det är dax för jobbet ska jag till Vingåker och träna, sen äta en mysig middag med min mor och efter det
ska jag träffa sötnöten Johanna på fika och en massa skvaller... Ska hinna med å träffa Kussen Emelie en snabbis också, går ju alldeles för långt mellan gångera.. Haha, så ointressant fakta om min dag, måste ta mig en funderare på om jag verkligen ska blogga eller inte.. Det är ju ett beivs på att mitt liv inte är så intressant och jag har ju faktiskt inte så mycket att förtälja.. .Hm, återstår att se!!!

Nehepp dax att bege sig ut i snöyret och leta en present, någon som fyller imorrn jue!!!

Krimskrams!


Kommentarer
Postat av: Miss C

Nee säg inte att jag glömt bort någons födelsedag!?

2009-03-11 @ 14:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0