sprudlande lycklig!

Söndag kväll, sitter ensam i soffan just nu lite småfrusen efter att ha kikat på mitt älskade lag som hade seriepremiär mot Team Rosa idag. Tyvärr slutade inte matchen som man önskat, blev förlust 3-0 men det är som sagt bara att ta nya tag. Nu kan det bara bli bättre! :) 

Nu till mitt lyckliga jag!

I lördags var det äntligen dax för mitt och Carros Stockholms äventyr, åkte upp i skapligheten och strosade runt på stan. Shoppade lite, åt helt okej lunch och tittade på folk (vilket är mer än halva nöjet). Tog oss sedan till medborgarplatsen för en öl på uteservering, det kändes lyxigt :) Sen for vi till lägenheten och slappade, drack lite kaffe och kikade på fotboll! Senare på kvällen var det dax för den stora showen, The last  Bounce!!! Å jag kan nog inte riktigt beskriva med ord vad jag kände under hela showen, det bjöds på konster efter konster, danstilar och hundratals dansare.. Alla så synkade, så starka och atletiska med en rytm som kan göra vem som helst avundsjuk!!! Det var magiskt, å när hyllningen till the king of pop dvs Michael Jackson drog igång så var rysningarna ett faktum och jag satt som i trans hela tiden!!!... Kan bara säga WOW!!!!! 




Tack Carro för en kanon trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

ååå fasiken va avundsjuk jag är!!! hade också velat va där och särskilt ha fått se slutet...hoppas att du tänkte på mig då ;)

2010-04-25 @ 23:49:11
URL: http://vickanswhippets.wordpress.com
Postat av: Hanna

Nice!!!



I think it was fab.. ;)

2010-04-26 @ 10:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0