Uret är 02.38

Och jag är fortfarande vaken, har verkligen försökt att somna men det går inte... Svettas så oerhört att jag vid ett snåret tog en svalkande dusch, bäddade rent i sängen med förhoppning att jag skulle kunna somna.. Men icke sa nicke, det blir inte alltid som man tänkt sig.. *Marigt* Tog ett glas mjölk och ett kex, men efter det började jag må illa.. Så nu sitter jag här, är trötter men kan inte somna och är sådär lagom irriterad på allt.. Musiken som hördes ända till kl 02 från öltältet, var tydligen smygstart inför Katrineholmsveckan ikväll.. Trevligt, jovisst säkert för dom som var där men inte för mig!!!!!!! Uscha vad bitter jag låter, som en sur gammal tant. Är de tant man blir när man fyllt 26? Dax för mig att stänga ner datorn och verkligen försöka somna ännu en gång, kanske sova bort bitterheten och vakna som en ny människa om ett par timmar??! Det låter som en fin idé :)

Ensamheten är så tydlig i nattens mörker och tystnad!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter inge vidare gumman!

Inte roligt när man inte kan sova på nätterna..

Cykla ju igenom stan på vägen hem igår.

Mycke folk ute redan då..

Hoppas du känner dig något piggare och bättre idag!

Ta hand om dig!

Puss och massor av kramar <3

2010-08-08 @ 11:28:32
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0