En betydelsefull mening!

Och det är min mening, som lyder såhär;

Resande själ hittar alltid hem!

Och det är så jag känner mig ibland, att själen är på villospår men på något vis hittar den alltid tillbaks hem igen. Det beror mycket på min nära och kära vän som alltid finns hos mig, oavsett hur jag beter mig så stannar hon alltid kvar.. Det är jag oerhört tacksam för även om det är svårt att visa sin tacksamhet ibland, skulle jag kunna så skulle jag gå över eld för hennes skull! Hon är den som kan läsa mig som en öppen bok, det räcker med att titta på mina ögon ibland, så ser hon hur jag mår.. Men det är inte så konstigt, för hon är en person som bryr sig om ALLA.. Som ger så mkt av sig själv att jag blir orolig att hon får något tillbaks, hon kan se trött och fundersam ut ibland men ändå lyckas hon hitta någon slags energi för att fråga en annan hur det är.. Det gör henne värdefull, hon är värd mer för mig än alla pengar i världen, för ett liv utan henne skulle inte vara ett liv!

Kort och gott, Hon är min absolut BÄSTA VÄn<3

Tack för att du är du och för att du alltid finns där!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så sant!

Hon är en mycket fin vän!!

Men det är du ocså kära du!



Glad att ja fått den äran att lära känna er!! <3

2010-12-11 @ 14:39:04
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0