Underbara morgon!

Vaknar i skapligheten, ganska tidigt alltså.. Ligger kvar i sängen, lägger mig bekvämt och tar fram min bok. Samtidigt som kaffet puttrar i köket och den underbara doften sprider sig i hela lyan, jag är ledig, jag har inga
måsten, jag kan ta det lugnt och bara göra vad jag vill... :)

Jag hade en galet skoj gårdag, första var det lilla Albins dopdag.. Han var så fin och charmade hela kyrkan med sin stora glädje, jag tror att föräldrarna hans var mer än nöjda med dagen..

Kvällen spenderades med den goa vännen Carro, vi drack lite gott hemma hos henne.. Först på ballen men när ett skyfall med regn öste ner så blev vi tvugna att förflytta oss inåt,  Vi traskade ner till Harrys, tog ett par öl
och en apple martini (vilken vi blev bjudna på) Det gillar vi.. hahahahaha....
Satt där ett tag och kikade på folk, tjattrade och hade det toppentrevligt, efter ett tag ser vi ett bekant
ansikte.. Det var ju Thure som kom, vi dansade sedan gärnet hela kvällen och hade det såååå roligt och hela kvällen avslutades med en pizza på maistro... Tack tack för en toppenkväll....!

Vad har framtiden att erbjuda??

Hur kan människor vara så oerhört elaka?


Kommentarer
Postat av: Miss C

Jadu vännen. Det finns idioter överallt.. Elaka idioter som inte är värda att lägga ett uns energi på. Förstår dock att det är svårt att inte fundera. Puss o kramis

2010-07-18 @ 11:28:26
URL: http://gladamej.blogg.se/
Postat av: Hanna

Inte varje dag man träffar eliten sådär ;)

Jag vill minnas nått med:

"sträck på dig".. och "här kom, hoppa över här"

Lite busigt sådär ;)

Mycke roligt att träffa er!! Hade grymt roligt.. Ni är la för goa!!



kramar om <3<3<3

2010-07-18 @ 12:55:59
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0