11 Juni 2010

Å det spöregnar, jag är trött på att den där riktiga sommarvärmen inte kommer, ni vet, den som håller i sig ett par dagar.. Så man bli sugen på att fara å bada för att få svalka kroppen, hua.. Bara tanken av bad utomhus ger mig gåshud, jag fryser konstant tyvärr..

Känner mig inte pigg, är inte på G, är långt ifrån alert och det stör mig.. Har känt så i ett par veckor, ingen lust till någonting då jag jämt är trött och känner mig sjuk.. Tänk om det kunde bryta ut, att man låg deckad i nån vecka och sen var fit for fight!!!! Men inte då, ne man ska gå å känna sig moloken och trött..

Nej, nu tar jag fram staven från gömmorna oh viftar, ett tu tre nu ska ni se att jag blir frisk, pigg och alert!! :)

Imorgon håller vi tummarna för sol då alla studenter ska ge sig ut, själv ska jag fira min kusselin Amanda!


Ikväll blir det att hålla till under täcket i soffan med tända ljus och se en film,
säkert somnar jag vid 21 som jag gjort de andra kvällarna denna vecka..

Have a nice friday people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0