v.18

Denna vecka har det varit mkt jobb, och då endast kvällar! Jag har nu kommit fram till slutsatsen att man blir väldigt osocial när man jobbar kväll, när en annan är ledig på dagen så jobbar alla och sen vice versa när man har börjat jobba för då är alla lediga..

Just nu är jag inne i en period då det inte gör så mkt, är inneboendes hos min päron denna vecka, vilket är skönt då man har tillgång till trädgård när denna underbara sol visar sig! Idag har vi suttit ute ett par timmar tillsammans med kusselinen och tjattrat, å vad jag tycker om att ha henne hemma!

Annars går dagarna till att fundera och klura!! 

Ledig imorgon, lovely <3 

Kommentarer
Postat av: Mallan<3<3

Låter inte helt fel att bo hos pärona lite då och då=) <3 Trevlig helg vännen!

2010-05-06 @ 23:00:08
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Carro

Länge sen man såg dig nu tösabit! Hoppas du får en finfin ledig dag. Pöss o kram

2010-05-07 @ 07:14:31
URL: http://gladamej.blogg.se/
Postat av: Hanna

Härligt!!! =)

Det är aldrig fel med lediga dagar mitt i arbetsveckanveckan, och sen bli lite ompysslad av päronen + härligt väder så man kan sitta ut.. Det är härligt!!



Hoppas du får en bra helg nu vännen!!

Jobba lugnt! puss och kram <3

2010-05-07 @ 17:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0