Måndag 1 November 2010

Dagarna går så fort, vi är nu inne i November och det är endast 2 månader kvar till jul. Jag fryser konstant och kan inte låta bli å önska att vintern vore förbi och att vi går med stormsteg mot våren, lättare kläder, solens värmande strålar och tygskor. Nu ska det vara tjock jacka så man ser 7 ggr större ut än vad man är, varma skor som tar en sisådär 1 år att ta på sig, mössa och vantar och ändå fryser man.. Ne hua, jag blir mer och mer fundersam på om jag kanske borde flytta till ett varmare land, prova på något annat?!  Men vart???? Jag är galet less på mitt jobb, jag vill ha en förändring, det trista är att det bara är jag själv som kan förändra mitt liv, ingen annnan.. Det är jag som måste ta stegen, men varför känns det som om jag har fastnat?!

Brasilien har fått en ny president, en kvinna. Kul för dom!!!

Nu ska här städas, tvättas och kanske gå en promenix. Det vill säga, en helt vanlig måndag i kylans tecken! Ha en riktigt bra dag allesammans :)

Blev aningens bittert och trist inlägg, likadant var det igår, kanske är jag bitter?!


Kommentarer
Postat av: Hanna

<3<3<3<3<3<3

STOR KRAM till DIG!!!



2010-11-01 @ 17:52:06
URL: http://lialvthe.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Haha, jag gillar inflikningen om att Brasilien har fått en ny president! Himla bra övergång där! ;) Haha tokfia! :)

2010-11-04 @ 22:05:43
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0