Så var det den 3:e November 2010

Ledig idag, lite träning på gymmet efter det kaffe hos arbetskamrat (hon är så go) Lite matlagning och gos med katten, sen promenad upp till ÖB och självklart skulle änglarna gråta krokodiltårar då.. Hemskt vad det regnade och jag blev blöt ända in på kroppen :( Suck, har jag sagt att jag hatar detta väder???) Ja antagligen massa gånger, kanske borde sluta blogga då jag upptäcker att mina inlägg blir mer och mer bittra!!!!! Jaja, har sett snygg kille iaf med fint leende, sånt gör mig happy :)

Ikväll är det Grey´san, det gör mig också happy!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag som tycker de är roligt att du bloggat mer dom senaste dagarna. Har man ju nått att läsa ;)



Att se en snygg kille är ju aldrig fel.. ;)



Gray´san ikväll, me like!!



Det va roligt att se dig idag på gymmet.

Hoppas de gick bra för dig!

hörs och ses, STOR KRAM <3

2010-11-03 @ 17:48:54
URL: http://lialvthe.blogg.se/
Postat av: Gunnar

En riktigt hunk?! :)

2010-11-04 @ 22:07:25
URL: http://gunnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0