Konsten att leva i lyx...

Den kan jag, för mig behöver inte lyx vara något stort eller något som kostar. Jag har semester, och jag lever livet i lyx.. Jag har umgåtts med fina människor i helgen, i fredags t ex då vi var 4a goa tjejer som åt middag, drack gott och spelade spel sådant är lyx. Eller i lördags när jag fick åka vagn efter en nordsvensk och hennes föl en strålande kall höstdag där löven glimmade i kapp med det blåa något kyliga vattnet från sjön. Eller när jag har umgåtts med mina två kusinbarn, dessa töser ger en goa skratt, skratt som förlänger livet :) Eller som idag, när fötterna är frusna och kroppen värker krypa ner i ett skumbad med massa tända ljus. Det är riktig lyx, så kort och gott ;

JAG ÄR EN RIK MÄNNISKA MED EN VARDAG FYLLD AV LYX <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt!!

Så sant!!!

2010-10-20 @ 16:01:37
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0