En dröm

På brunbrända ben äntrar jag den gröna ängen, solens varma strålar smeker mina kinder, och den sköna sommarvärmen känns som bomull mot min hud.. Jag är glad, jag har ett stort leende över hela ansiktet och min själ är lugn och trygg! Det är såhär jag vill leva, det är såhär jag vill va.. Det var min dröm natten till idag, så man kan ju förstå att besvikelsen var stor när jag vaknade upp och insåg att det var just en dröm och inte verklighet!

Min kropp skriker efter värme, sol och bad.. Inte för att jag inte gillar vintern, men då ska de banne mig vara riktig vinter också, med lagom me kyla och en hel del snö.. Men så är inte fallet just nu, det är bara svinkallt på ren svenska, så gråkallt att det går rakt igenom märgen och man vet inte hur man ska klä sig för att bli just varm..

Min helg är bra!

//H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0