Å så var helgen över

Jag har haft en kanon helg som alltid när jag umgås med
Miss C, alltid lika roligt..
Safiren i fredags kunde jag gått ha varit utan, inte alls så
mycket folk som man kan tro att det ska vara och musiken
var inte mycket att hänga i julgran..
Steg upp ganska så skapligt på lördagen för att kila iväg till
Tunapark för shopping. Å jädrar i havet vad jag shoppade, pengarna
bara brändes och jag kom hem med flera lyckade köp :)
Då kvällen kom var det statt, där var det helt okej, men ändå inte sådär
super skoj kanske. Dock var musiken väldigt bra denna gång
och det är inte ofta.. Så tack för det!
Söndagen åkte jag med Familjen Ericsson till Linköping för ännu
mera shopping, dock så blev det inget köpt för min del.
Men de andra hittade en hel del, kul för dom!!!

Idag har jag fått massage, det är kanon men man får ju lida lite
också om man ska bli bra i kroppen..
Tur att jag har dig Pia!!!!

Varför ska saker vara så svåra att genomföra och varför
ska man vara så rädd??
Varför ska det vara så svårt i livet, kan man inte bara glida igenom
och allt bara är bra??

Tack Carro för ännu en toppenhelg!!!!! Du är bara bäst!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0