Tjolahopp

Helgen....

Började med att jag tog mig in till staden i torsdags för att umgås med Emma,
hängde lite på glimma och umgicks med Frida, much trevligt!!!
Efter det blev det dags för käk, jag som inte brukar vara så duktig i köket lyckades
totalt.. :) Egen panerad firre,, med potäter och remoulad sås :) slå det om ni kan!!

Sen fredagen blev det frulle på glimma, fika på sultans och sen bjöd jag in mig själv
till Kim på kaffe.. Fick glass också, mycket gott:)
Tvingade ut den stackars kraken på långprommis å hamnade där efter hos hans moster,
blev bjuden på fika även där men avböjde.. Kan ju inte fika hela tiden, eller???
Sen hem igen för att laga lite käk, dagen till ära blev det fläskfile, klyftpotatis och en
himlans stark tsatziki.. oj oj, är man mästerkock så är man..
Idol och lite solning... Nu på kvällskvisten ska vi kika lite på tv, sen sängen är sååå trött!!

Imorn blir det fotboll med Kim och sen lite jobb...

Alltså haft en riktigt bra dag!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0