Söndag och dax för uppdatering..

Ledig idag, sååå skönt sååå. :)

Det är inte alltid lätt att veta vad man ska skriva här, ibland bara forsar orden ur fingrarna
och tangenterna smattrar vilt men så ibland får man inte fram många ord.
Det är som att hjärnan stockar upp sig på nått sätt och fingrarna bara ligger lugnt och
stilla på tangentbordet, konstigt det där!!

Sitter å tjattrar med Carro över msn, hon sa precis till mig att slå på kanal 6 på tv:n..
Å det var bra för jag gillar verkligen det här programmet, miami inc :)

Nu är kaffet klart, det är något jag verkligen behöver efter en ganska så sömnlös
med irriterande grannar, de höll på å härja till fem imorse...

Igår blev jag bjuden på grillat i Sköldinge, det var såå smarrigt..
Blev en lite rundtur i skogen också med Emma, Kim o Carro, haha..
Hade dom släppt av mig någonstans där borta så hade jag aldrig hittat hem,
dom är läskiga de där sköldingeskogarna *haha*
Sen fick jag prova Kims cross, å jädrarns vad skoj det var. Hade kunnat åka hela
kvällen om det inte var så förbaskat kallt.. Å eftersom jag är värdelös på att växla så fick
 det bli åkning endast på ettans växel.. *haha* Men det gick det också!!

Senare på kvällen blev det film och lite godis hemma hos mig, Miss C o jag såg Ladder 49..
Den är sååå bra!!!

Idag är det match, lite trist att det ska vara så förbaskat kallt.. Men men,
idag ska vara dagen då vi spöade Stora Sundby, ska kämpa tills jag har blodsmak i munnen....
Nu ger vi allt girls!!!!

So long for now/ Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till på matchen! Klart att ni spöar Stora Sundby! =)

2008-05-18 @ 12:06:20
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0