Nöjd!!

Japp det är jag med helgen kan man säga! I fredags så kom Carro, Sanna o Frida över på en bit mat och lite spel.. Vi sjöng Lips för glatta livet och lirade pratmakarna vilket ledde till en hel del roliga kommentarer och skrattanfall.. Kan ju ta ett exempel.. : Hanna- Vad får jag aldrig efter krogen?? Carro- Ragg!!!! Låter kanske inte roligt här, men det var det verkligen eftersom ordet som jag sökte var baksmälla!!! Men men, båda svaren var ju rätt... Haha!
Lördagen började med match mot Arboga, 3-3 blev det till slut efter att Marina kunde kvittera med ett snyggt nickmål i sista minuten, snacka om att sluta när man är på topp :) Jag har blivit omskolad till forward vilket är svårt då målet är mkt mindre än vad det ser ut, hade ett par lägen men satte inte ett endaste.. Surt sa räven!!!
Kvällen spenderades också i goda vänners sällskap, det var nämligen Jossans 25-års fest.. Det finns nog bara ett enda ord som kan beskriva kvällen och det är LYCKAT!! Även om jag var otroligt dålig på spelet så var det sååå skojigt, kvällen rundades av med dans på statt och en pizza på maistro..Tack girls för en kanon kväll!!!!
Idag är det söndag och jag sov lite längre en vanligt, så nice.. Låg o drog mig länge i sängen tills disken bara vrålade att den ville bli ren, jag kände hur den riktigt sitrrade ilsket på mig.. Men nu är det gjorrt, + till mig!!! Om ett par timmar väntas match mot mitt gamla Vingåker, det ska bli spännande.. Tror minsann att jag aldrig har lirat mot dom i ett annat lag!!!
Wish us luck.....  <3 love to all my wonderful friends!!!!

Peace//xoxo Lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0