Vill börja med att:

Gratulera Tromben på 1-årsdagen





Har förövrigt börjat dagen på ett alldeles utmärkt sätt, vid 08 snåret for jag tillsammans med Carro o Pia till gymmet. Jajamensan gott folk, nu äre dax att göra nått för beach 2009 *haha* kanske inte riktigt så jag tänker, men det vore inte heller helt fel.. Efter gymmet for jag ut på en lite jogging tur, jajamensan jag är flitig när jag väl sätter igång.. Nu ska jag avnjuta en god äggfrulle, sen duschen.. För inte liktar jag godis direkt...
Annars kommer dagen spenderas med att träffa Maddiz för lite skvaller och tjatter, sen hoppas jag på film mys med min goda vän Miss Carro.. Dansfilmer där bilder på snygga killars kropper avlöser varandra, kan ju bara inte sluta dregla.. Hihi, nehepp frulle var det!

Seee yaa// xoxo Lu


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till tromben! =)

Låter som en bra dag!

2009-03-30 @ 18:47:50
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0