Strålande sol och sommarvärme!

Det är precis vad vad som visar sig utanför fönstret, jag har dock inte kommit ut än pga en väldans massa telefonprat. Men nu så, nu är jag redo att ta mig ut och se vad katthult har att erbjuda mig denna soliga dag. Kvällen ser ut som sådan, tjejerna har match borta mot Torsharg. Jag o Polaren Carro som tillhör de knäskadadesförening får så vackert stå vid sidan om och hejja, men ack vad vi ska hejja på de små liven. Vinst och endast vinst är godkänt i våra ögon!!! Efter det blir det nog ett par kalla öl med kusselinen, mysigt det var ett tag sen vi sågs nu!

Annars är helgen väldigt oplanerad och är öppen för förslag, det enda som står på schemat är att njuta så mkt som möjligt av solens strålar! På söndag ryktas det om att det ska bli värmerekord, få se om det ryktet är sant..

Nu har jag printat ner ett par rader och det kommer att komma fler i helgen, äru nöjd extra mamsen :) ?

Allt för denna fredag! //Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0