17 Maj 2010

Jag är alldeles mör, gymmandet idag höll på att ta ihjäl mig men attsingens vad skönt det känns nu såhär efteråt :) Å så har man nu klarat sig utan sötsaker i 2 veckor idag, har gått från att vara beroende till att inte känna något sug alls efter gottihheter... Ooops, där ljög jag.. Självklart skulle en djungelvrål sitta fint, men nej jag tänker inte falla tillbaks..

Idag har det varit alldeles underbart väder, är sommarvärmen här för att stanna tro????? 

Jag kan tänka mig att alla Norrmän firar gärnet då det är deras Nationaldag, grattis till dom!

Nuuu får jag äntligen gå å sussa, har väntat sen kl 20 att uret ska bli 21 för jag är sååå trötter!

Trist inlägg men så får det va denna gång...


Kommentarer
Postat av: Hanna

tss.. så trist va de väl inte...



Va duktig du är! 2veckor..

Det gör du bra.. Jag borde också va utan gosaker ett tag.. Min dag starta med karamell kungen :p



Har du vart i norge den 17e maj nån gång?

Nog är de fest allt..

Har hört att sverige vill ha lika stot som de är i norge på nationaldagen.. Vi kommer aldrig lyckas :p



Hoppas du får en bra dag! Kram <3



2010-05-18 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0