Valborg 2010

Detta år firade jag Valborg med goda vänner i Uppsala, och jag kan endast beskriva det som fabulöst! Tack till er för att ni förgyllde mitt valborg 2010 med trevligheter och mys!

Annars har jag känt mig småhängig ett tag nu, önskar att det kunde bryta ut ordentligt eller försvinna så man kan känna sig på topp och hundraprocentig igen! Men icke då, man ska gå dag ut och dag in och känna sig seg i kroppen, ont i skallen och strävhet i halsen! Men asch, det ger sig väl så småningom! Imorgon står det fotboll på menyn, Valla möter Floda på hemmaplan och självklart ska jag visa mitt stöd... Go Valla Go!!!!

Nehepp, har precis kikat klart på Avatar och en annan film på fyran.. Båda riktigt bra! Dax för en dejt med Mr blund!! natti natti people!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte roligt att känna sig småhängig!

Hoppas de går över snart!



sötis..

Fint stöd känner man där från kanten när man spelar!

Härligt! ;)



Hoppas du nu får en bra vecka!

Hörs och ses, puss och kram <3

2010-05-02 @ 23:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0