Bloody fucking sunday!

Japp, de e det idag.. Å jag har en sitta inne dag idag, inte prata med någon och absolut inte träffa någon.. Jag är på dåligt humör, jag mår inte dåligt efter gårdagen dvs ingen baksmälla här inte. Å jag hade det trevligt igår så jag är inte besviken på det heller, jag är bara tjurig och jag tycker man ska få ha sådana dagar.. Å eftersom jag ändå har en riktigt pissdag så tänkte jag ju inte gå utanför dörrn, men så hade jag ju inga godsaker hemma heller.. Så med skitigt hår, alldeles för fula joggingbrallor tog jag mitt bleka face och traska över till Konsum.. Så nu ska jag fylla min kropp med alldeles för mkt onödigheter, som alldeles sockrig och kall cola, ostbollar och självklart kinapuffar, skräpmat is the shit ibland!!!!!! Väl på konsum så var det på tok för långsamma "käringar" som skulle betala med kort men inte visste hur man gjorde, vi lever på 2000- talet för faen.. Det var min tanke och jag brukar ha en väldans respekt och värna om våra äldre men idag tog tålamodet slut, skämmes Hanna för de elaka tankarna du tänkte precis då!!!!!!!

Haha, nu ser jag hur många JAG jag har använt i denna text.. Ooops, tyder det på att mitt ordförråd börja blir sämre???


Så, det var min söndag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe, sköning!!

Men kan ju inte va på topp jämt! :p

Hoppas du haft en riktigt bra helg!

Måste ses snart, STOR KRAM <3

2010-11-07 @ 17:59:26
URL: http://lialvthe.blogg.se/
Postat av: Gunnar

Kram på dig!

2010-11-07 @ 21:56:18
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0