Det är slut på bitterheten...

Yeeehaaa, det är det enda sättet att starta detta inlägg med. Igår var det fredag och man kan säga att jag hade en fantastiskt bra dag, fick middag hos Frida där också Moqvist var.. :) Vi skrattade och åt och tittade på idol! Imorse kikade jag ut genom fönstret och möttes av stor sol, mötte Frida och Maria på sultans och åt smarrig frulle å efter det en bulle, mums fillibabba säger jag bara.. Sen blidde det lunch, å som den lyxlirare jag är drack jag ett litet glas rött till maten.. Håller nu på att fylla badkaret och i vattnet har jag något salt som luktar lavendel, så det blir ett litet glas rött till och min bok i badet.. Sa jag att jag har det riktigt bra just nu :) Ikväll blir det fest hos någon jag inte känner, men vad gör det när raringen Anna är med. Kul att träffa henne då det sker alltför sällan nu förtiden...

<3 It´s Saturday and I am Happy <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter riktigt härligt!! =)

2010-11-07 @ 17:55:24
URL: http://lialvthe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0