Ett tips!

Lyssna på Takidas You Learn, jag blir alldeles exalterad över denna låt.. Som innehålla maffiga stråkar och med en man som har en utav de sexigaste sångröster jag någonsin har hört, jag älskar den och just nu har jag väl lyssnat en sisådär 50 gånger på den och det fränaste är att den blir bättre och bättre för varje gång :) En annan låt som jag upptäckte idag är Mikael Wiehe's låt "Den jag kunde va" så fin text och det får mig genast att tänka på en väldigt speciell vän.. Som jag upptäckt så mycket av livet tillsammans med, som är den som faktiskt får mig att må bäst, som får mig glad genom att bara existera.... Så jag föreslår att du (om det nu är någon som läser denna blogg) går in på dessa låter och lyssnar!!! Se gärna på videon till takidas låt, den är maffig i all dess enkelhet!!! Allt för nu! //H Kan någon berätta varför inlägget inte blir som jag skriver det????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0