Hej och Hå

Här bloggas det helt plötsligt flitigt, hela två inlägg på två dagar ;) Hahaha!
 
Imorse ringde klockan återigen 7.15, öger'a hängde nere vid knävecken och det kändes som om jag hade grus i maskineriet dvs benen. Det var dax för promenix med Elert, kallt var det men väldigt uppfriskande och benen kom väl igång en sisådär när det var ca 10 minuter kvar av promenaden.. Men kort och gott, skönt var det!!! 
 
Nu har det varit soffhäng och frulle för hela slanten, lite surfande på nya datorn (som jag för övrigt är galet nöjd med)
och nu ska duschen intas! Härliga frostiga morgon, såhär vill jag ha det jämt och ständigt.. 
 
Igår hade jag mina fina flickor Elert och Thuresson på kvällsmat, det bjöds på bränd curry kyckling gryta, ris och wokade grönsaker.. Mumsigt värre!
 
Dax att göra nytta, byebye

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det va bara du som kände att det smaka bränt.
Maten va riktigt god. Tummen upp!

2012-11-13 @ 15:33:25
URL: http://missthure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0