Helgen är här.....

Fredag: underbart, äntligen lite ledighet...
Vaknade äckligt tidigt, på med joggingpjucken och drog en runda, usch vad
tungt det gick idag. Men runt tog jag mig iaf :)
Efter blev det lite frulle, tvätta lite kläder och sen städning.. Kl 13 börjar
jag jobba, ska vara på Heden, (demensboende)
Tungt är det där också, men jag jobbar med en bra dam så det kan bli
bra ändå..

Kärleksvecka har det varit också, ojoj..
Jag ger lite kärlek till en familj som inte mår så bra just nu antar jag,
som behöver allt stöd dom kan få..
Hemskt att en såå ung människa ska berövas livet, inte få uppleva det
som de flesta får. En mor som inte kommer att få uppleva barnbarn eller
några fler goa skratt med denna underbara människa.
Det är sååå himlans orättvist, men nu är du en ängel och får ta hand
om alla där uppe. För du hade ett hjärta av GULD! Love too u <3

 Du får mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0