Onsdag 3/10

Å jag är sjuk, har haft feber sen i söndags. Skulle nog inte ha spelat  matchen,
men det är lätt att vara efterklok..

Igår hade mamma o jag filmkväll, vi tittade på Ya ya flickornas gudomliga
hemligheter och The upside of anger.. Jag gillade båda filmerna,
budskapen kom verkligen fram...

2 dagar kvar sen 1 veckas semester, det ska bli såå otroligt skönt..
Har aldrig varit på en charter resa, så det kan blir skoj..
Hörde att det var runt 27 grader varmt där idag, inte helt fel måste jag
erkänna.. Hoppas bara jag blir frisk tills dess, inte skoj att åka om
man känner sig hängig...
Så Mallis here we come......


Kommentarer
Postat av: nordén

kyra på dig!

2007-10-03 @ 16:42:08
URL: http://sarano.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0