Så är man hemma igen.....

Tillbaks från semestern på Mallorca, allt var underbart även om det
var lite för många dagar med regn.
Dock fick jag lite solbränna och många goa skratt så det gjorde
inget, åt gott och drack gott!

Kom hem i fredags, drack lite med familjen och hade mys..
Lördags fm tog jag bussen in till la stada och där stod Carro å vänta, tack
gode gud att jag har dig.. Klarar mig inte utan dig, du är allra bäst
min vän!!!!!
Åkte å tränade i den nya hallen i Valla där det också var invigning,
mycket trevligt.
Kvällen skulle spenderas på statt egentligen, men Anna, Frida,
Carro och jag satt å bjälade så mycket att tiden rann iväg och orken
att gå ut å svänga sina lurviga hade försvunnit..

Idag söndag har jag bara slappat, såå skönt!!
Fick lite smarrigt käk när jag kom hem från stan, *mums*

Undrar varför jag inte kan vara som förr? Nu kommer tårarna när jag
minst anar det och vid alldeles fel tillfällen.. Vill inte gråta, vill vara glad och
skratta.... Men jag kan inte................

Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen hem! Skönt att ha dig på hemmaplan igen!

2007-10-14 @ 21:28:30
URL: http://www.gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0