Söndag!

Jag är sliten idag, efter en kväll med bror och Tobbe... Men roligt hade jag, tack för det!
familjen var här på käk igår, mycket trevligt var det.. Slog till på stort
för att visa vad jag kan och lagade till pannbiffar, potatis och gräddsås, jag tror allt
att dom blev lite smått imponerade :)

Kan det vara något speciellt på gång kanske??

Snart match mot 93:orna i Valla, usch känns som om dom kommer springa
som bara den.. Kanske tur att jag ska stå i mål så slipper jag bli så ifrån sprungen :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska du stå i mål?!!! Jösses, har ni så dåligt med folk lr? Jag tänkte faktiskt åka ut och titta... vara ute i det fina vädret! =)

2008-04-20 @ 14:33:38
URL: http://gunnsans.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack detsamma.! Haha, ja när man ska in till stan så där kan man ju inte packa med halva bohaget så två fick räcka men den jag valde var jag rätt nöjd med =D Hade du kul igår.? Jag hade aproligt. Längesen sist så det var det värt. Kramen

2008-04-20 @ 14:51:01
URL: http://ziggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0