Måndag!

Få se nu om det tänker fungera denna gången jag skriver, hade skrivit ett långt inlägg för ett par dagar sen. Men då försvinner alltihop när jag klickar på publicera, attsingens vad sur jag blev....

Så jag gör ett litet nytt försök.. :)
Helgen har varit kanon, spenderade lördagskvällen med Carro i både vingåker på basaren och på statt. Innan det så bjussade jag Pia o Carro på lite käk, det blev faktiskt ganska så gott.. Jag hade en helkul kväll!!!

Söndagen gjorde sig gårdagskvällen påmind och kanske blev det en aningens för mkt alkoholhaltiga drycker för min del, hjärnan var liksom större en själva huvudet på något konstigt vis.. Så det blev två filmer och lite cola o Karra med Carro, vid fem tiden var det fotboll som gällde, Värmbol vann och brassen gjorde en bra match :)

Nu är det dax för att åka till sjukan och donera lite blod, sen blir det cykeln hem till Vingåkra för lite jobb...

Ha en bra dag alla där ute,

(nu äre inte många dagar kvar tills vi åker Frida)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

Det ska bli skööööönt! =D

2008-08-04 @ 14:17:45
URL: http://gunnsans.blogg.se/
Postat av: Frida

11 dagar om vi åker på söndagen, 12 om vi drar på måndagen! =) det närmar sig med storm steg... =D



Full fart mot semestern! =D

PussKram

2008-08-07 @ 00:52:43
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0