Julafton närmar sig...


Sitter och latar mig här i min underbara soffa, Tromben ligger nedanför och är helt slut efter dagens bravader som är promenader och bus..
Ska snart packa väskan för att bosätta mig hos familjen under helgen då det är arbete som gäller, ska jobba julafton också.. Det är den mysigaste dagen att jobba, julaftonsmorgonen då man gör alla pensionärer fina tills deras anhöriga kommer. Å för de som inte kommer ihåg att det är julafton och man berättar det så ser man hur deras ögon börjar lysa!

Nehepp dax att lämna tillbaks jycken, dammsuga och sen packa och invänta lillebror som måste jobba över idag...

Haa dee 

//Ciao H


                                  







Bjuder på en bild från Norge :) Nice mössa va!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, den var riktigt snygg! =)

2008-12-19 @ 17:23:31
URL: http://gunnsans.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Den va skitsnygg!!! ;) Stackars dig som ska jobba på julafton...tycker jag iaf, tur att du tycker att det går bra ;) Puss & kram

2008-12-22 @ 17:22:21
URL: http://diezel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0